Επισκέπτες του χώρου μας

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Η μαμά μου είναι… άγγελος!: Ο ρόλος της μητέρας στο πιο συγκινητικό βίντεο
 
               
3_queens_590_b

«Κάντε πολλή ησυχία… Η μαμά μου κοιμάται… Είναι πολύ κουρασμένη… Μου έφτιαξε πρωινό, φροντίζει για εμένα συνέχεια, φροντίζει τον αδερφό μου… Η μαμά μου με διδάσκει τα πάντα για τον κόσμο. Η μαμά μου είναι νοικοκυρά. Η μαμά μου είναι γιατρός. Η μαμά μου είναι άγγελος!»
Το συγκινητικό βίντεο «3 Queens» που κυκλοφορεί τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκτυο περιγράφει την καθημερινότητα τριών πραγματικών μαμάδων από την Πενσυλβάνια, την Ουάσιγκτον και το Τέξας:



Ακούγονται οι φωνές των παιδιών τους που περιγράφουν πώς βλέπουν τις μαμάδες τους, οι οποίες επέλεξαν να μην εργαστούν για να μένουν μαζί τους και να τα φροντίζουν…
Το βίντεο καταλήγει: «Σςς η μαμά μου κοιμάται… Ήταν στο πόδι όλη μέρα! Είναι πολύ κουρασμένη. Όνειρα γλυκά μανούλα!»
Πηγή:mama365.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου