Επισκέπτες του χώρου μας

Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2014


ΕΝΝΕΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ...ΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΟΥΣ
 

 
1Του Μάνου Χατζηγιάννη


Μαζί με το εορταστικό κλίμα μάς...αποχαιρετά και ο ντόρος από την υπόθεση του “καρναβαλιστή” βουλευτή, η οποία πολλάκις απασχόλησε την επικαιρότητα.

Τώρα όμως τα δημοσιογραφικά φώτα έχουν στραφεί στην έναρξη της ελληνικής προεδρίας οπότε η Εκκλησία και τα παράπονά της αρκετά “πούλησαν” και αρκετά νούμερα έδωσαν στο μιντιακό συρφετό...

Κι ενώ ο κονιορτός της μάχης τείνει να καταλαγιάσει με καθαρό μυαλό το “Αγιορείτικο βήμα” θα επιχειρήσει να κάνει...σούμα και να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα.

-Συμπέρασμα 1ον

 Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είναι όντως αναρχικός, όπως δηλώνει.... Όχι όμως όπως το εννοεί ο ίδιος. Είναι “αναρχικός” γιατί απλουστατα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧΕΣ! Δεν του έμαθαν φαίνεται πουθενά μέχρι σήμερα αυτό, που όλος ο κόσμος διδάσκεται από τις πρώτες τάξεις του σχολείου: δηλαδή πως “η ελευθερία μου σταματάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου”...
Επίσης ο κ. Διαμαντόπουλος είναι και κακός μαθητής στις “αριστερόστροφες” σπουδές του, αφού δεν μπορεί να διαρρηγνύει τα ιμάτιά΄του-όπως σύσσωμη η Αριστερά-για σεβασμό στη διαφορετικότητα και στα δικαιώματα των υπολοίπων και την ίδια στιγμή να γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του τα δικαιώματα των θρησκευόμενων πολιτών αυτής της χώρας...Αυτοί που ζητούν σεβασμό πρέπει πρώτα να μάθουν να σέβονται οι ίδιοι

Κι αν δεν του αρέσουν τα δικά μας λεγόμενα ας μελετήσει τον Πασκάλ: “Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο να περιγελάς τη θρησκεία και να περιγελάς εκείνους που την βεβηλώνουν με τις αλλόκοτες δοξασίες τους”...

-Συμπέρασμα 2ον

Τα εκκλησιαστικά αντανακλαστικά. ... Η αλήθεια είναι πως το περιστατικό έπιασε εξ απήνης την Εκκλησία, αφού συνέβη εν μέσω εορτών και δη ανήμερα της Πρωτοχρονιάς. Εύκολα διαπιστώνει κανείς όμως πως πέραν κάποιων συγκεκριμένων-και δυστυχώς πάντοτε των ίδιων-Ιεραρχών, η επίσημη Ελλαδική Εκκλησία εμφανίζεται κατώτερη των περιστάσεων. Ο Αρχιεπίσκοπος επιχείρησε να σώσει τα προσχήματα και το κύρος της επίσημης Εκκλησίας με τη δήλωσή του, αλλά το αν το πέτυχε σηκώνει πολύ μεγάλη συζήτηση....
Δυστυχώς και σε αυτήν την περίπτωση η επίσημη Εκκλησία πλήν κάποιων μεμονωμένων Ιεραρχών για πολλοστή φορά ακολούθησε ασθμαίνουσα τις εξελίξεις...

-Συμπέρασμα 3ον

Ο ΣΥΡΙΖΑ αρέσκεται να είναι “και με το χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ”.... Αιφνιδιάστηκε και η Κουμουνδούρου απο τους καρναβαλισμούς Διαμαντόπουλου, αλλά εκεί που τραβούσαν τα μαλλιά τους ήταν όταν τα έβαλε με τον Μητροπολίτη Σιατίστης Παύλο.
Ο κ. Τσίπρας δεν πήρε θέση. Πως θα δικαιολογείτο αφού κι αυτό δηλώνει άθεος;  Αλλά  για τα ψηφουλάκια οι λοχαγοί του κόμματος με περισσή καθυστέρηση τράβηξαν το αυτί του “ατίθασου νέου”. Κι εκεινού ίδρωσε πολύ το προαναφερόμενο...

Τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει...Α, ναι: “ιδών δε ο Πιλάτος ότι ουδέν ωφελεί, αλλά μάλλον θόρυβος γίνεται”...Και όπου Πιλάτος ο Δ. Παπαδημούλης, ο οποίος επέμενε πως η υπόθεση έκλεισε μήπως και πείσει πρώτα τον εαυτό του και μετά τους άλλους.

Τόσο κόπο έκαναν στην αξιωματική αντιπολίτευση να χτίσουν γέφυρες με την Εκκλησία, να έρχεται τώρα ο...πάσα εις Διαμαντόπουλος σαν άλλος Κανάρης να βάζει μπουρλότο;;; Αυτό δεν το θέλει ούτε ο Θεός ούτε... ο Μαρξ, θα σκέφτηκαν στην Κουμουνδούρου.

-Συμπέρασμα 4ον

Η υποκρισία της ΝΔ... Ξέρω πως κάποιοι θα φτάσουν μέχρι το τρίτο συμπέρασμα και θα αναφωνήσουν:“παλιοδεξιέ”... Δεν πειράζει, ου γαρ οίδασι....
Αλλά μιας και περί δεξιάς ο λόγος ας πάμε και στην άλλοτε “Δεξιά του Κυρίου”...

Η περίπτωση της κας Αντωνίου είναι απολύτως ξεκάθαρη. Η διπρόσωπη πολιτικάντικη στάση όλων εκείνων που το πρωί πιάνουν στασίδι στους ναούς , κάνουν μεγάλους Σταυρούς και υπερασπίζονται τα ιερά και τα όσια και το απόγευμα ψηφίζουν αντιρατσιστικούς, σύμφωνα συμβίωσης, τεμένη κλπ.

Από το Ωσαννά στο άρον άρον σταύρωσον Αυτόν... Να δεις πως λέγονταν εκείνοι;;; Α ναι...Φαρισαίοι!!!!!
Αλλά  η σταδιακή απόσχιση της ΝΔ από την Εκκλησία δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Ακόμη περιμένουν κάποιοι την κυβέρνηση της ΝΔ να επαναφέρει το θρήσκευμα στις ταυτότητες όπως έταζε εκεί κοντά στο μιλένιουμ για να αντιπολιτευθεί το σημιτικό ΠΑΣΟΚ.

-Συμπέρασμα 5ον

Τα αρπαχτικά της “δημοσιογραφίας”... Συνειδητοποίησαν το ζήτημα, που προέκυψε τουλάχιστον 3-4 μέρες μετά το καρναβάλι. Το ανέδειξαν γιατί “η Εκκλησία πουλάει” και το έκαναν σήριαλ για να στήσουν κανένα καβγά στα τηλε-παράθυρα. Αν μάλιστα είχαν πάρει χαμπάρι και τα ομοφυλόφιλα φιλιά στον Πειραιά την ώρα που ο Μητροπολίτης Πειραιώς έριχνε το Σταυρό θα  έστηναν έναν άλλον αχταρμά εμετικής σαχλοπληροφόρησης

-Συμπέρασμα 6ον

Το φτωχό πλην τίμιο διαδίκτυο... Το ίντερνετ ούτε φτωχό είναι ούτε ιδιαίτερα τίμιο σε γενικές γραμμές. Έχει όμως ένα καλό ή για άλλους κακό.. Είναι σαν τα...παιδιά, δεν μπορείς να του κρυφτείς, που τραγουδούσε ο Σαββόπουλος.
Το βίντεο του “καρναβαλιστή” Διαμαντόπουλου έφερε σάλο. Το “Αγιορείτικο βήμα” ανέδειξε πρώτο το θέμα την ίδια μέρα του συμβάντος και κατόπιν όλα πήραν το δρόμο τους με τον ίδιο τον Μητροπολίτη Σιατίστης, ο οποίος αντέδρασε πρώτος, να παραδέχεται πως ενημερώθηκε από δημοσιέυματα στο διαδίκτυο. Ουδεν κρυπτόν υπό τον ήλιον του διαδικτύου

-Συμπέρασμα 7ον

Η πολιτική ευθύνη και η πολιτική σαχλαμάρα.... Ούτε λόγος πως για κάθε πράξη πολιτικού προσώπου υπάρχει και πολιτική ευθύνη. Ο κ. Διαμαντόπουλος το ήξερε και παρόλα αυτά έκανε ό,τι έκανε. Πολιτική ευθύνη θα έπρεπε να έχουν και οι ινστρούκτορες του κάθε κυρίου Διαμαντόπουλου που έχουν αποθρασύνει με την αναρχοκρατούμενη διδαχή τους ένα μεγάλο μέρος του κοινοβουλίου. Όχι του πεζοδρομίου, του κοινοβουλίου πλέον...
Οσο για την πολιτική σαχλαμάρα ποιός κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια. Θα γράφαμε μόνο “σαχλαμάρα” χωρίς τον επιθετικό προσδιορισμό “πολιτική”, αλλά η κα Αντωνίου μάς έμαθε πως υπάρχει το “πολιτικό γέλιο”....Άρα γιατί να μην υπάρχει και η “πολιτική σαχλαμάρα”;;;

-Συμπέρασμα 8ον

Περί καρναβαλιών... Το έωλο επιχείρημα πως αυτό που έκανε ο Διαμαντόπουλος γίνεται κατα κόρον στα κάθε λογής αποκριάτικα ξεφαντώματα χωρίς να αντιδράει η Εκκλησία καταρρίπτεται ευκόλως.
Μια απάντηση έδωσε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης λέγοντας πως την περίοδο των Απόκρεω όσα γίνονται είναι απρόσωπα. Ας μην σταθούμε εκεί όμως, αφού υπάρχει ισχυρότερο επιχείρημα. Ποιός λέει πως δε αντιδράει η Εκκλησία όταν η κατάσταση εκτρέπεται; Ξεχνούν ηθελημένα από ό,τι φαίνεται κάποιοι πως ούτε ένας χρόνος δεν έχει περάσει από τη σφοδρότατη αντίδραση του Μητροπολίτη Κεφαλληνίας για άρμα που προσέβαλε το Χριστό στο Ληξούρι. Να θυμηθούμε τι έλεγε ο κ. Σπυρίδων:
“Ουδέποτε κανείς σκεπτόμενος άνθρωπος με στοιχειώδη λογικήν και ευπρέπειαν εις τα εκατομμύρια των πιστών εις όλην την γήν δεν ανέμειξε, το σύμβολον τής χριστιανοσύνης, τον Δομήτορα τής Εκκλησίας, με καρναβαλικές τελετές”
Τι παραπάνω να κάνει η Εκκλησία; Να το τραβήξει στα άκρα για να βρούν οι συνήθεις ύποπτοι την ευκαιρία να βγάζουν χολή για “νέους Καντιώτηδες” ;

-Συμπέρασμα 9ον
Περί ανοχής και αδιαφορίας... Το είπαν και ο Γόρτυνος Ιερεμίας και ο Πειραιώς Σεραφείμ, καθείς με τον τρόπο του. “Το μεγαλύτερο κακό όμως είναι με τον αδιάφορο λαό” είπε ο πρώτος. “Πως η αιματοπότιστη γη της Καστοριάς δέχεται έναν τέτοιον βουλευτή που δε σέβεται τα ιερά του γένους” αναρωτήθηκε ο δεύτερος.

Ισως αυτή η αδιαφορία, ο ωχαδερφισμός και η εν τέλει ανοχή είναι και το πιο σοβαρό συμπέρασμα της υπόθεσης Διαμαντόπουλου.

Τι σημαίνει αυτή η ανοχή του κόσμου; Μήπως όσοι μηχανεύονται τεχνηέντως απομάκρυνση του Έλληνα από τις ορθόδοξες ρίζες του έχουν αρχίσει να πετυχαίνουν το στόχο τους;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου