Επισκέπτες του χώρου μας

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015


Ο ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ φαίνεται να αποτρέπει τουρκικό πολεμικό σκάφος φέτος παραμονή της ΠΑΝΑΓΙΑΣ(ΦΩΤΟ)






 Πηγή: http://panagiamegalohari.gr


Ο ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ φαίνεται να αποτρέπει τουρκικό πολεμικό σκάφος φέτος παραμονή της ΠΑΝΑΓΙΑΣ(ΦΩΤΟ)
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδακας 
Πολλές φορές δεν μπορείς να ταιριάξεις την συγκίνηση, την λογική και την έκπληξη.

Αυτό σήμερα συνέβη και σε εμένα όταν ο φίλος μου Αναστάσης ζήτησε να με δει για να μου δείξει κάτι από το προσωπικό του αρχείο φωτογραφιών που τράβηξε φέτος παραμονή της ΠΑΝΑΓΙΑΣ και συγκεκριμένα στην παραλία του Αγίου Γεωργίου Δυσάλωνας της νήσου Σύμης.
Έτσι και ο ίδιος μου ξεδίπλωσε την εσωτερική του συγκίνηση και έκπληξη.

-παραμονή της ΠΑΝΑΓΙΑΣ βρέθηκα στην Σύμη για να προσκυνήσω του Αρχάγγελο Μιχαήλ τον Πανορμίτη που ευλαβούμαι ιδιαιτέρως.
– η ζέστη του μεσημεριού ήταν ανυπόφορη και μετά το προσκύνημα αποφάσισα να κάνω μια βουτιά στην πανέμορφη παραλία του Αγίου Γεωργίου Δυσάλωνας.
– μετά την δροσιά της θάλασσας και ενώ ξεκουραζόμουν βλέπω να ¨σκάει μύτη¨ από την δεξιά βραχώδη απόληξη του κόλπου και στο βάθος σε απόσταση ορατή ένα τουρκικό πολεμικό σκάφος.
-η έκπληξη μου μεγάλη αλλά αποκορυφώθηκε όταν μαζί με τους άλλους λουόμενους είδαμε ότι το τουρκικό επιβράδυνε την πορεία του και αμέσως έκανε αναστροφή επί τόπου για να φύγει από την ίδια πλευρά που εισήλθε.

-αποφάσισα τότε να το φωτογραφίσω και να τραβήξω αυτές τις πέντε φωτογραφίες .
-βρε τους τουρκαλάδες είπα μέσα μου , τι να σκαρώνουν παραμονή της ΠΑΝΑΓΙΑΣ μας και το μυαλό μου πήγε στον ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ.
-έκανα ΠΑΝΑΓΙΑ στην Σύμη και επέστρεψα στην Αθήνα .
-τις φωτογραφίες όμως δεν τις αποθήκευσα αμέσως και τις άφησα μέσα στο κινητό.
-κάποια στιγμή τις αποθήκευσα στον υπολογιστή και από περιέργεια έπαιξα λίγο με την μεγέθυνση για να υποστώ την πρώτη ¨κρυάδα¨… όπως θες πες το ανατριχίλα .
-και στις πέντε φωτογραφίες εμφανίζεται πάνω από το τουρκικό πολεμικό σκάφος μια πανύψηλη αγέρωχη ανθρώπινη φιγούρα και μάλιστα να κραδαίνει με το δεξί του χέρι προς τα πάνω και με κίνηση προς τα κάτω μια ΡΟΜΦΑΙΑ.

– δες και μόνο σου Κώστα και πες μου αν μπορείς να καταλάβεις ποιος είναι ΑΥΤΟΣ που ανάγκασε τους Τούρκους σε άμεση αναστροφή πορείας;
Ήταν πλέον η δικιά μου σειρά να ανατριχιάσω και να συγκινηθώ.
Και στις πέντε φωτογραφίες απεικονιζόταν η φιγούρα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ να κραδαίνει πάνω από τους τούρκους την Ρομφαία του.
Οι λέξεις πλέον περισσεύουν …
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ το περιπολεί με όλο τον στρατιωτικό του εξοπλισμό ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ.
Αλλοίμονο σε αυτούς που το επιβουλεύονται και αλλοίμονο σε εμάς που αμφισβητούμε τα ¨ Ιερά και τα Όσια μας¨.
Με πνευματική ευθύνη και συνείδηση

Υ.Γ έκρινα σκόπιμο να στείλω και τις πέντε αυτές φωτογραφίες του Αναστάση ώστε ο καθένας να σχηματίσει μια ολοκληρωμένη άποψη .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου