Επισκέπτες του χώρου μας

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Η θεραπεία της ιατρού

           

 
Φωτο:chitalnya.ru
Φωτο:chitalnya.ru

Μια γυναίκα γιατρός πού ήταν άνθρωπος πιστός συνελήφθη και στάλθηκε στην εξορία γιατί δεχόταν τους ασθενείς χωρίς να έχει άδεια των κρατικών αρχών. Όταν γύρισε από την εξορία δεν ήθελε να ασχολείται πια με την Ιατρική γιατί φοβόταν μήπως την εξορίσουν ξανά. Αλά μόλις έπαψε να δέχεται τους αρρώστους η ίδια τυφλώθηκε. Στη συνέχεια παραθέτουμε την ιστορία πού την διηγείται η ίδια:
«Άκουσα ότι στην Βίριτσα ζει ένας Γέροντας πού μπορεί να με βοηθήσει και παρακάλεσα τον άνδρα μου να με πάει σ’ αυτόν. Δεν ήξερα ότι ήδη έχουμε πάει σ’ αυτόν τον Γέροντα πριν πολλά χρόνια. Την πρώτη φορά πήγαμε σ’ αυτόν επειδή ο άνδρας μου άρχισε να πίνει και τότε ο Γέροντας τον θεράπευσε.
Όταν φτάσαμε στο σπίτι του και μπήκαμε στο κελί του Γέροντα εγώ βέβαια δεν μπόρεσα να τον γνωρίσω αλλά εκείνος μας θυμήθηκε αμέσως. Τον παρακάλεσα·
-Γέροντα προσευχηθείτε για μένα, δύο χρόνια τώρα πού δεν βλέπω τίποτα.
-Και τί τα χρειάζεσαι τα μάτια;
-Πώς τί τα χρειάζομαι, αφού σας λέω ότι δεν βλέπω τίποτα.
-Και από πού ξέρεις ότι μπορώ να σε βοηθήσω;
-Οι άλλοι μου το είπαν. Προσευχηθείτε για μένα, βοηθήστε με.
-Δεν βοηθάω εγώ, ο Θεός βοηθάει. Και για ποιό λόγο να σε θεραπεύσω; Εσύ έφυγες, φοβήθηκες να μην σε βάλουν μέσα. Φοβάσαι και δεν δέχεσαι κανέναν. Αφού δεν θέλεις να βλέπεις τον πόνο των συνανθρώπων σου και δεν θέλεις να τους βοηθάς, ο Θεός σου έστειλε την τύφλωση.
-Πάτερ σάς υπόσχομαι, αν αναβλέψω, θα βοηθάω τους ανθρώπους μέχρι το τέλος της ζωής μου και ας με στέλνουν όπου θέλουν.
-Και εσύ, -είπε ο Γέροντας στον άνδρα μου,- δεν θυμάσαι πώς μου υποσχέθηκες ότι δεν θα πίνεις και δεν θα καπνίζεις; Γιατί άρχισες πάλι; Και τώρα μου έφερες τη γυναίκα σου για να την θεραπεύσω. Και εσύ φταις για την αρρώστειά της. Μαζί με όλα τα άλλα και εσύ την έκανες τυφλή. Αυτή ει ναι τυφλή στα μάτια και εσύ τυφλός στο πνεύμα.
Ο Γέροντας μιλούσε με μάς πολλή ώρα και μάς νουθετούσε. Θυμηθήκαμε πώς τον είχαμε επισκεφθεί παλιά, ομολογήσαμε τις αμαρτίες και τα σφάλματά μας και του ζητήσαμε συγγνώμη. Μετά απ’ όλα αυτά ο πατήρ Σεραφείμ είπε·
-Φέρτε μου λίγο λάδι. Όταν έφεραν το λάδι, μου είπε·
-Χρίσε μ’ αυτό τα μάτια σου. Το έκανα. Μετά από μία ή δύο ώρες ο Γέροντας πάλι είπε·
-Και τώρα φέρτε αγιασμό.
Έφεραν τον αγιασμό. Έπλυνα μ’ αυτό τα μάτια μου, όπως μου είπε ο Γέροντας – και ανάβλεψα! Είδα τον Γέροντα ξαπλωμένο πάνω στο κρεβάτι του. Δεν μπορώ να περιγράψω την χαρά μου. Ο πατήρ Σεραφείμ μου είπε·
-Να μην λες σε κανέναν ποιός σε γιάτρευσε. Άρχισα πάλι να δέχομαι τους αρρώστους και από τότε δεν αρνιόμουν ποτέ να προσφέρω βοήθεια στους ανθρώπους πού την ζητούσαν».
389579-Serafim_vyritsa

Πηγή: Βίος-Θαύματα-Προφητείες του Αγίου Σεραφείμ της Βίριτσα – Νέου Αγίου της Ορθοδόξου Ρωσικής Εκκλησίας 1866-1949, Εκδόσεις Ορθόδοξος Κυψέλη», Θεσσαλονίκη, 2003.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου