Επισκέπτες του χώρου μας

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Δεν υπάρχει άλλη διέξοδος...


Όταν δεν διαβάζω σκέπτομαι και άλλοτε προσεύχομαι.
Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι παρηγοριά προσφέρει η προσευχή.
Είναι η αναπνοή της ψυχής.
Νοιώθω την εγγύτητα του Θεού και αφήνω τον εαυτό μου στην εμπειρία των γλυκασμών που Εκείνος μας χαρίζει.
Ποτέ άλλοτε δεν αισθάνθηκα την ανάγκη να προσευχηθώ τόσο θερμά όσο τώρα που κινδυνεύω.
Δεν υπάρχει άλλη διέξοδος για να ξεπεράσει κανείς τις πύλες του κακού.
Από την άποψη αυτή είμαι ευτυχής που είμαι χριστιανός.
Αν δεν ήμουν θα ένοιωθα εντελώς μόνος και αδύναμος να σηκώσω μόνος μου ένα τέτοιο βάρος...

Απόσπασμα συνέντευξης του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου στην εφημερίδα "Εθνικός Κήρυξ" της Ομογενειακής εφημερίδας Αμερικής στις 29-8-2007
 
Πηγή:  lllazaros.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου