Επισκέπτες του χώρου μας

Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2016

Η νεοβουδιστική οργάνωση ARIGATOU και το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Θρησκευτικά

  • Από thriskeftika.blogspot.gr
Η νεοβουδιστική οργάνωση ARIGATOU και το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Θρησκευτικά
                                                
Η κατάργηση του Ορθοδόξου μαθήματος των Θρησκευτικών και η διδασκαλία της πολυθρησκείας είναι το όραμα που προβάλλεται τα τελευταία χρόνια από τους υπουργούς Παιδείας.
Αυτήν την διδασκαλία ονομάζουν θρησκειολογία και την προωθούν με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά[1] Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Προσφάτως είδε το φως της δημοσιότητας[2] η δράση της ιαπωνικής νεοβουδιστικής οργάνωσης Arigatou[3] και η διασύνδεσή της με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά[4], το οποίο το Υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής επιδιώκουν να εφαρμόσουν στα Ελληνικά Σχολεία.
Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Επιτροπής επί των Αιρέσεων της ΠΕΘ, η οργάνωση Arigatou International είναι γέννημα της ιαπωνικής νεοβουδιστικής οργάνωσης Myochikai[5], με Πνευματικό ηγέτη την Mitsu Miyamoto[6]. Η οργάνωση αποσχίστηκε το 1950 από το ιαπωνικό κίνημα Reiyukai που αποτελεί παρακλάδι του Βουδισμού Μαχαγυάνα. Ακολουθώντας τα οράματα της ιδρύτριας, έγινε στόχος η εξάπλωση της διδασκαλίας του Βουδισμού, της προσευχής και του διαλογισμού με βάση τις ιερές γραφές Lotus Sutra[7]. Ο μαθητής και γαμπρός της Takeyasu Miyamoto[8] τη διαδέχτηκε στην ηγεσία για να συνεχίσει το έργο της. Ίδρυσε το Arigatou Foundation[9] το 1990, με σκοπό να χτίσει έναν κόσμο ειρήνης μέσα από την προσευχή και την πρακτική της οργάνωσης[10]. Συνδέθηκε με ιεραποστόλους από τους χώρους του Βουδισμού[11], του Ινδουισμού[12], του πνευματισμού και των μαγικών τεχνών[13], με τους οποίους συνδιοικεί το Global Network of Religions: Interfaith Action for the Children of the World[14] (GNRC) - «Παγκόσμιο Δίκτυο Θρησκειών για παιδιά» - για την ενθάρρυνση του διαθρησκειακού έργου.
Αυτό το Δίκτυο αποφάσισε και ανέθεσε σε επιτροπή τη συγγραφή διαθρησκειακού προγράμματος για την ηθική και θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των παιδιών όλου του κόσμου, το Learning To Live Together[15] (LTLT), σύμφωνα με τις ιδέες και βλέψεις των ανωτέρω ιεραποστόλων, αλλά και οποιασδήποτε θρησκευτικής και κοσμικής άποψης[16].
Το εν λόγω δίκτυο, ακριβώς επειδή ενδιαφέρεται, αφενός να εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο και, αφετέρου, να διαδώσει τις ιδέες του, δέχεται την οποιαδήποτε θρησκειακή ιδέα ή πρακτική, ατόμων ή ομάδων, χωρίς να διακρίνει, αν αυτή ανήκει στο χώρο των μαγικοθρησκευτικών πρακτικών ή της αποκαλύψεως του όντως Θεού. Με διάφορα προσχήματα, η οργάνωση συνεργάζεται με διεθνείς οργανισμούς και συγκαλεί τους ενήλικες σε διαθρησκειακές συναντήσεις[17], στις οποίες, μετά από διαθρησκειακές προσευχές, αποφασίζουν για προβλήματα που αφορούν στα παιδιά, όπως η ειρήνη, ο τερματισμός της βίας, της παιδικής εκμετάλλευσης, της διαθρησκειακής εκπαίδευσης κ.α. Όλους αυτούς τους προετοιμάζει και τους προγραμματίζει να εργάζονται για την εκπλήρωση των πανθρησκειακών σκοπών της.
Στις γραμμές του ανωτέρω Προγράμματος έχει συγγραφεί από ομάδα εμπειρογνωμόνων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού Γυμνασίου και Λυκείου, το οποίο καταργεί την μοναδικότητα της εν Χριστώ διδασκαλίας και σωτηρίας και συγχέει ή εξισώνει την Ορθόδοξη διδασκαλία με τις ιδέες ετερόκλητων θρησκειακών χώρων. Την διδασκαλία αυτού του Προγράμματος Σπουδών επιδιώκει ο Υπουργός Παιδείας κ. Φίλης να επιβάλει.
Σημειωτέον πως η Διαρκής Ιερά Σύνοδος (13-1-2016)[18] και η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος (9-3-2016)[19] απεδοκίμασε το εν λόγω Πρόγραμμα, το οποίο, με βάση το Σύνταγμα, τους Νόμους, τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας[20] και του Διοικητικού Εφετείου Χανίων[21], είναι παράνομο. Ωστόσο, οι συντάκτες του Προγράμματος και ο υπουργός κ. Φίλης επιμένουν αυθαίρετα, προκλητικά και παράνομα να το εφαρμόσουν σε όλα τα σχολεία της Ελλάδος, παρουσιάζοντάς το, παραπλανητικά, ως σύγχρονο, Ορθόδοξο και πλουραλιστικό Πρόγραμμα[22].
Υπό το φως της σχετικής έρευνας για τις διασυνδέσεις της παραθρησκευτικής συγκρητιστικής οργάνωσης Arigatou, αναδεικνύεται η κρισιμότητα του ζητήματος, για το ποιοί και πως σχεδιάζουν, καθορίζουν και επιβάλλουν στη χώρα μας τη θρησκευτική αγωγή των Ορθοδόξων μαθητών.
Με ποια λογική επιτρέπεται σε ξένα κέντρα και οργανώσεις, με ιδέες ξένες και αντίθετες με την Ορθόδοξη πίστη, να σχεδιάζουν και να ποδηγετούν την διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας και να μετατρέπουν την Ορθόδοξη διδασκαλία σε μία πολυθρησκειακή - συγκρητιστική διδασκαλία, με στόχο την τελική επικράτηση και επιβολή της πανθρησκείας της Νέας Εποχής;

- See more at: http://www.ekklisiaonline.gr/ellada/item/17176-i-neovoudistiki-organosi-arigatou-kai-to-neo-programma-spoudon-gia-ta-thriskeftika#sthash.HONzF4q1.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου