Επισκέπτες του χώρου μας

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Συγκλόνισε: O μάγκας Θοδωρής Ιακωβίδης σήκωσε τα 190 κιλά και φώναξε «Λευτεριά στην Κύπρο» (βίντεο)

 
 


32811020143-0.j5786eyhtrfd

Ο Θοδωρής Ιακωβίδης συγκλόνισε με την κραυγή του κατά τη διάρκεια του αγώνα του στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα άρσης βαρών στην Κύπρο σύμφωνα με δημοσίευμα του Sportsfeed.gr. Μόλις είχε σηκώσει τα 190 κιλά στην κίνηση του ζετέ,άφησε τα βάρη, σήκωσε τα δυο του χέρια και φώναξε «λευτεριά στην Κύπρο». «Σε κάποια πράγματα είμαι λίγο ιδεολόγος και δεν το μπορώ το άδικο. Γι’ αυτό φώναξα, βγήκε από μέσα μου», τόνισε ο Ιακωβίδης στο Sportsfeed.gr.Αναφορικά με τον αγώνα στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα U23, ο Ιακωβίδης που πήρε την τέταρτη θέση στο αρασέ και στο σύνολο και την πέμπτη στο ζετέ είπε ότι «ήμουν κουρασμένος μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Αλμάτι, αλλά είμαι ικανοποιημένος επειδή αγωνίστηκα για το καλύτερο δυνατό, όπως νομίζω ότι μου αρμόζει».

 Πηγή: cytoday.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου