Επισκέπτες του χώρου μας

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ
ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΜΑΣ
 
 
 
      Δεν χωράει καμία απολύτως αμφιβολία οτι το πιο όμορφο τμήμα του εκκλησιάσματος, κάθε Κυριακή και μεγάλη εορτή, αποτελούν οι μικροί και μεγάλοι Ιεροπαίδες. Πρόκειται για τους νεους εκείνους που έχουν το σπουδαίο προνόμιο να διακονούν τον λειτουργό Ιερέα κατά την τέλεση των Ιερών Ακολουθιών και Μυστηρίων και κυρίως αυτό της Θείας Ευχαριστίας.

            Αντιπροσωπεύουν τους αγγέλους που και αυτοί παρευρίσκονται πέριξ της Αγίας Τραπέζης κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας.
             Προσέρχονται από ενωρίς στον Ναό, εισέρχονται με φόβο Θεού εις τον χώρο του Ιερού Βήματος, ασπάζονται το χέρι του Ιερέως, ενδύονται τ΄άμφιά τους που συμβολίζουν την χαρά της σωτηρίας και αναλαμβάνουν το τόσο ευχάριστο και υπεύθυνο έργο τους.
             Πόσο αναπαύεται η ψυχή μας όταν τα βλέπουμε κοντά μας με το χαμόγελο στα χείλη αλλά και την  νεανική αθωότητα ν΄αντικατοπτρίζεται στα ματάκια τους!
             Είναι αληθεια οτι τα τελευταία χρόνια το Ιερό Βήμα των Ναών μας ἁσφυκτιά" από την παρουσία τους. Μαζί μας αγάλλεται και το υπόλοιπο εκκλησίασμα, που τα κοιτά και τα καμαρώνει.
            Αλλά και εμείς βρισκόμαστε συνεχώς δίπλα τους. Αφουγκραζόμεθα τα προβλήματά τους και δεν παύουμε να τα συμβουλεύουμε πατρικά καθώς και αυτά ακουμπούν στα δικά μας χέρια.
            Μία είναι η αλήθεια: όσο ζοφερό και δύσκολο και αν διαγράφεται το μέλλον, αυτά τα παιδιά, τα παιδιά της Εκκλησίας και του Ιερού, θα έχουν ιδιαίτερες ευεργεσίες και ευλογίες από το Θεό.
 
"Αν κάποιος θέλει να υπηρετεί εμένα, Εμένα ν΄ ακολουθεί. Και όπου είμαι εγώ, εκεί θά' ναι και ο δικός μου διακονητής. Και αν κανείς διακονεί Εμένα, αυτόν θα τον τιμήσει ο Πατέρας".
(Ιωάννης 12,26)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου