Επισκέπτες του χώρου μας

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015


«Γιατί με άφησες μοναχή μου, έξω;»


  • Από ekklisiaonline.gr
«Γιατί με άφησες μοναχή μου, έξω;»
 
Μια άλλη φορά, διηγείται πάλι ο π.Ησύχιος: «κατόπιν παρακλήσεως της Μητροπόλεως και των ευσεβών Χριστιανών, επήρα την Αγία Άννα και περιοδεύαμε σε μερικά χωριά της Χαλκιδικής.
Σ’ ένα απ’ αυτά, ως συνήθως, κατέλυσα το βράδυ στο σπίτι του παπά και έδωσα στο μεγαλύτερο παιδί του την βαλίτσα με το άγιο Λείψανο να την ανεβάσει επάνω στο δωμάτιό μου.
Και, πράγματι, την άφησε έξω από την πόρτα. Εγώ, μετά το φαγητό με την οικογένεια του παπά, κουρασμένος όπως ήμουνα, ξάπλωσα κατευθείαν να κοιμηθώ. Ξέχασα όμως την βαλίτσα έξω από το δωμάτιο. Την νύκτα, παρουσιάζεται η Αγία Άννα και, αφού μου έδωσε ένα γερό χαστούκι, μου είπε: «Γιατί με άφησες, μοναχή μου, έξω;». Από τα δυνατά κτυπήματα, ξύπνησα. Έψαξα για να βρω την βαλίτσα (μέσα στο δωμάτιο), πουθενά!
Ανοίγω την πόρτα, και η βαλίτσα επάνω στον καναπέ. Έβαλα μετάνοιες πολλές στην Αγία Άννα και, έκτοτε, όταν έβγαινα έξω μαζί της, δεν την αποχωρίστηκα ποτέ!...».
Από το περιοδικό «Ο Όσιος Γρηγόριος», περίοδος β΄, έτος 1982, αριθμ. τευχ. 7, σελ. 80, 88–92.
- See more at: http://ekklisiaonline.gr/thavmata/item/8900-giati-me-afises-monaxi-mou-ekso#sthash.kbQ3bWG7.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου